MK Tapahtuma 24.3.2021: Oman osaamisen hinnoittelu ja myyminen

hintalappu jossa teksti hinta ja kysymysmerkki

Markkinointikollektiivin tapahtuma: Oman osaamisen hinnoittelu ja myyminen

Milloin: Keskiviikkona 24.3.2021 klo 9.00-10.30
Missä: Virtuaalitilaisuutena verkossa

Kiinnostaako sinua tietää, mitä markkinoinnin alalla tienataan? Kaipaatko tukea ja rohkaisua palkasta ja työn arvosta puhumiseen? Oletko vaihtamassa työpaikkaa, ja mietit miten tämänhetkinen osaamisesi kannattaisi arvottaa? Miten oman osaamisen tuottaman arvon yrityksen liiketoiminnalle voisi sanoittaa ymmärrettävästi ja selkeästi?

Maaliskuussa puhutaan markkinoinnin alan palkoista! MarkkinointiKollektiivi ja DigiMaMa haluavat tässä tilaisuudessa kannustaa alalla toimivia avoimuuteen ja oman osaamisen oikeaan arvottamiseen. Tilaisuus sopii hyvin sekä palkkatyössä oleville että omaa osaamistaan freelancerina myyville.

Kiitos tärkeän teeman esiinnostamisesta DigiMaMa!

ILMOITTAUDU HETI MUKAAN TÄSTÄ >>

Keskusteluun pohjautuvassa aamutilaisuudessa kuulet, millainen on Toimihenkilöliitto ERTO:n palkkasuositus alalla toimiville. Johanna Juntunen (DigiMaMa, puheenjohtaja) ja Juri Aaltonen (ERTO, puheenjohtaja)  jakavat uunituoreen palkkasuosituksen sisällön, ja rohkaisevat tämän myötä avoimempaan keskusteluun palkasta ja työn hinnoittelusta.

Hanne-Mari Miskala (Aava&Bang, henkilöstöjohtaja) tuo keskusteluun markkinointitoimiston työnantajapuolen näkökulmaa. Hanne-Mari haluaa painottaa, miten tärkeää työyhteisön kannalta on, että työntekijät kokevat palkkausperusteet oikeudenmukaisiksi ja aiheesta keskustelun avoimeksi. Hanne-Mari kertoo alan tekijöille kolme eri näkökulmaa siitä, miten alalla palkkauksen perusteet määrittyvät, ja miten erilaista osaamista arvotetaan.

Inhouse-puolella markkinointia luotsaava Henna Niiranen (TietoEVRY, Marketing Lead Finland) antaa ensikäden vinkkejä siihen, miten omaa osaamista kannattaisi myydä ja sanoittaa uutta työpaikkaa etsiessä, ja miten omaa palkkatoivetta tulisi osata perustella. Henna kertoo myös, mihin tekijöihin inhouse-markkinoinnissa kiinnitetään huomiota, kun pohditaan, tulisiko tarpeeseen palkata talon sisäinen osaaja, vai kannattaako osaaminen ostaa ulkopuolelta.

Keskustelun päätteeksi järjestetään Q&A-osio, jossa DigiMaMan Johanna ja ERTO:n Juri vastaavat tapahtuman teemaan liittyviin, mieltäsi askarruttaviin kysymyksiin. Johanna ja Juri myös kertovat, millaisissa asioissa heidän puoleensa usein käännytään. Kysymyksiä tähän osuuteen voi lähettää sekä ennakkoon, että tilaisuuden aikana. Mahdollistamme kysymyksien lähettämisen myös anonyymisti.

Tilaisuudessa oman osaamisen hinnoittelusta ja myymisestä ovat keskustelemassa:

Johanna Juntunen, DigiMaMa
Juri Aaltonen, ERTO
Hanne-Mari Miskala, Aava & Bang
Henna Niiranen, TietoEVRY

Tilaisuuden aikataulu:
9.00 Tilaisuus alkaa
10.00 Avoin Q&A-osio alkaa
10.30 Tilaisuus päättyy 

Tilaisuuden järjestää MarkkinointiKollektiivi.
Tilaisuuden mahdollistaa DigiMaMa.

Tilaisuus on veloitukseton.
Ohjelma ja aikataulu saattavat muuttua vielä ennen tapahtumaa.

ILMOITTAUDU MUKAAN LYYTISSÄ!